CARA BERTUKAR KE FACEBOOK TIMELINE PROFILE

CARA TUKAR PROFILE FACEBOOK TIMELINE |  Salam semua.sebelum saya nak bercerita panjang menganai update facebook ini ada baiknya kalau terlebih dahulu saya ucapka SELAMAT HARI KRISMAS (merry cristmas) kepada semua pembaca setia blog ini semoga hari krismas di tahun ini lebih meriah dari tahun-tahun sebelumnya (bagi yang beragama kristian) dan juga di tahun baru nanti harap-harap lebih bernasib baik berbandingkan di tahun yang lepas serta semoga azam setiap korang akan termakbul.amin....

Ok berbalik kepada tips facebook ini di mana sebenarnya bagi yang belum tahu baru-baru ini facebook telah pun banyak membuat update laman sosial mereka itu jadi antara satunya yang sekarang ini semakin digilai oleh para kaki-kaki facebook ialah FACEBOOK TIMELINE.pasti sudah ramai yang tahu dan mahir dalam setiap sudut fungsi-fungsi di dalamnya dan saya dapat pasti juga masih ramai yang belum tahu benda ini,jadi disini saya sahaja nak bagi korang tahu cara bagaimana untuk mengubah/menukar profile kita itu menjadi timeline profile.hehe..

Lihat gambar contoh di bawah ini.ini adalah profile timeline facebook saya
 Amacam ada cantik kah?..hehe...so..untuk yang berminat korang hanya tinggal klik link ini-http://fb.com/timeline dan selepas itu pilih button Get Starter Know dekat bawah sebelah kanan dan berubah lah profile korang itu menjadi profile timeline mood!..selamat mencuba.kalau nak kembali sedia kalah korang padam je applikasi tu.

Post a Comment

Blog Archive